Support

Privatpersoner - Kundservice

kundservice@ip-only.se

I vårt kundforum finns svar på nästan alla frågor. Sök svar eller ställ din egen fråga! Privat- och småföretagskunder med aktiva tjänster i våra öppna nät ska i första hand vända sig till sin tjänsteleverantör för frågor och support.

Företagssupport - Helpdesk

helpdesk@ip-only.se

Kontaktvägar för fakturafrågor, felanmälan, och teknisk support för företagskunder. I vår kundportal kan kunder se tjänster och fakturor samt se och lägga felanmälan. Portalen hittar du här: https://customerportal.ip-only.net/

Privat

Kontaktvägar för privatpersoner och småföretag i något av våra regionala nät.

Driftinformation

Status för eventuella pågående driftstörningar

Företag

Kontaktvägar för våra företagskunder

Kontakta IP-Only

IP-Onlys huvudkontor ligger på Bäverns gränd 17 i centrala Uppsala. Karta

Vi har även kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingfors och Oslo. Vår växel nås på +46 (0)18 – 843 10 00.

Adresser och kontaktuppgifter.

Kontaktsida
2017-09-13
|
Kategori:

Nyheter,

Företag

Mindre än hälften får snabbt överblick över incidenter

Vi har tillsammans med Sifo gjort en undersökning om it-chefens utmaningar. Undersökningen genomfördes under första halvåret 2017 genom telefonintervjuer med 400 it-chefer – 200 i vardera privat och offentlig verksamhet. Detta är insikt 7 av 9 från rapporten.

Endast 4 av 10 it-chefer (41 procent) i offentlig sektor får avisering när it-leverantören har incidenter som påverkar verksamheten. I privat sektor ser det lite bättre ut, men bara 50 procent får avisering. Detta trots att avisering minskar både den egna stressen och riskerna för verksamheten.

Dags att se över möjligheten till bättre avisering?

Klicka här för att läsa mer och ladda ner rapporten.

Dela:

Till startsidan