Support

Privatpersoner - Kundservice

kundservice@ip-only.se

I vårt kundforum finns svar på nästan alla frågor. Sök svar eller ställ din egen fråga! Privat- och småföretagskunder med aktiva tjänster i våra öppna nät ska i första hand vända sig till sin tjänsteleverantör för frågor och support.

Företagssupport - Helpdesk

helpdesk@ip-only.se

Kontaktvägar för fakturafrågor, felanmälan, och teknisk support för företagskunder. I vår kundportal kan kunder se tjänster och fakturor samt se och lägga felanmälan. Portalen hittar du här: https://customerportal.ip-only.net/

Privat

Kontaktvägar för privatpersoner och småföretag i något av våra regionala nät.

Driftinformation

Status för eventuella pågående driftstörningar

Företag

Kontaktvägar för våra företagskunder

Kontakta IP-Only

IP-Onlys huvudkontor ligger på Bäverns gränd 17 i centrala Uppsala. Karta

Vi har även kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingfors och Oslo. Vår växel nås på +46 (0)18 – 843 10 00.

Adresser och kontaktuppgifter.

Kontaktsida
2018-01-10

Incident in Odensala/Odenskog Resolved

Privatpersoner hänvisas till sina tjänsteleverantörer för mer information
End customers are kindly referred to their individual service providers.

Timezone: CET
Incident start: 2018-01-10 14:30
Incident resolved: 2018-01-16 16:30
Incident description: Incident in Odensala/Odenskog
Current estimated time of repair/resolution(ETR): Permanent fix estimated to 2018-01-15

Affected geographical area: Incident in Odensala/Odenskog
Affected Users: Enterprise Segment & Private Segment
Affected Services: Several services

Impact: Outage
Magnitude: High
Cause of disturbance: Hardware failure

Current progress report:
2018-01-10 14:40 Technician reports incident. Troubleshooting in progress.
2018-01-10 15:20 Technician enroute.
2018-01-10 16:20 troubleshooting in progress.
2018-01-10 17:20 troubleshooting in progress.
2018-01-10 18:20 Due to the nature of the incident the ETR is set to the morning of 2018-01-11. If this changes we will update you as soon as we have the information.
2018-01-10 19:20 Troubleshooting in progress. No new ETR
2018-01-10 21:00 Spare parts enroute to site. Updates will continue when they arrived.
2018-01-11 06:00 Spare parts have been installed and the services are up and running. The installed part is a temporary solution and reduced capacity could be experienced. The hardware for permanent fix is estimated to arrive on 2018-01-15, next update will be on that day.
2018-01-15 15:05 The new spare part is configured. This part will be replacing the old one in our emergency planned work 448822 between 2018-01-15 20:00 – 22:00 CET
2018-01-15 20:00 Planned work begins.
2018-01-15 21:32 Planned work completed, card replaced.
2018-01-16 06:30 Troubleshooting continues due to continued outage on services.
2018-01-16 09:00 Awaiting further information from sub-provider regarding plans for a permanent solution.
2018-01-16 13:40 Still waiting for sub-providers permanent solution.
2018-01-16 16:00 A permanent solution has been in place for some time, sub-provider is troubleshooting some individual customers. So ignore the last update it was a misunderstanding between IP-Only and our sub-provider.
2018-01-16 16:30 Sub-provider informs us that all customers are up and incident is resolved.

Add our RSS to your e-mail or app: http://www.ip-only.se/feed/?cat=6

Till startsidan