Support

Privatpersoner - Kundservice

kundservice@ip-only.se

I vårt kundforum finns svar på nästan alla frågor. Sök svar eller ställ din egen fråga! Privat- och småföretagskunder med aktiva tjänster i våra öppna nät ska i första hand vända sig till sin tjänsteleverantör för frågor och support.

Företagssupport - Helpdesk

helpdesk@ip-only.se

Kontaktvägar för fakturafrågor, felanmälan, och teknisk support för företagskunder. I vår kundportal kan kunder se tjänster och fakturor samt se och lägga felanmälan. Portalen hittar du här: https://customerportal.ip-only.net/

Privat

Kontaktvägar för privatpersoner och småföretag i något av våra regionala nät.

Driftinformation

Status för eventuella pågående driftstörningar

Företag

Kontaktvägar för våra företagskunder

Kontakta IP-Only

IP-Onlys huvudkontor ligger på Bäverns gränd 17 i centrala Uppsala. Karta

Vi har även kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingfors och Oslo. Vår växel nås på +46 (0)18 – 843 10 00.

Adresser och kontaktuppgifter.

Kontaktsida

Företagssupport Helpdesk

Använd nedanstående kontaktvägar för att kontakta vår helpdesk.

Felanmälan, fakturafrågor, teknisk support:
Ring +46 (0)18-843 27 27 (vardagar 08.00 – 17.30) eller skicka e-post till helpdesk@ip-only.se

Vid all korrespondens med kundtjänst underlättas handläggningen om ni inkluderar uppgifter som företag, kontaktperson, telefonnummer och ärende. Om möjligt, använd formuläret längst ned på denna sida.

I vår kundportal kan kunder se tjänster och fakturor samt se och lägga felanmälan. Portalen hittar du här: https://customerportal.ip-only.net/

Filmer

Här presenterar vi filmer som visar hur du kan avhjälpa ett visst problem.

Reset av Inteno CPE

Denna film visar hur du enkelt kan göra en reset av din Inteno CPE.







Kontaktformulär Helpdesk