Support

Privatpersoner - Kundservice

kundservice@ip-only.se

I vårt kundforum finns svar på nästan alla frågor. Sök svar eller ställ din egen fråga! Privat- och småföretagskunder med aktiva tjänster i våra öppna nät ska i första hand vända sig till sin tjänsteleverantör för frågor och support.

Företagssupport - Helpdesk

helpdesk@ip-only.se

Kontaktvägar för fakturafrågor, felanmälan, och teknisk support för företagskunder. I vår kundportal kan kunder se tjänster och fakturor samt se och lägga felanmälan. Portalen hittar du här: https://customerportal.ip-only.net/

Privat

Kontaktvägar för privatpersoner och småföretag i något av våra regionala nät.

Driftinformation

Status för eventuella pågående driftstörningar

Företag

Kontaktvägar för våra företagskunder

Kontakta IP-Only

IP-Onlys huvudkontor ligger på Bäverns Gränd 17 i centrala Uppsala. Karta

Vi har även kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingfors och Oslo. Vår växel nås på +46 (0)18 – 843 10 00.

Adresser och kontaktuppgifter.

Kontaktsida

Pressbilder för publicering

I vårt bildgalleri finns högupplösta pressbilder att ladda ner fria för publicering i samband med redaktionell text om IP-Only och våra stadsnät. Vänligen uppge IP-Only vid publicering. För att sortera bland bilderna nedan är det bara att trycka på de olika kategorierna för att stänga av och på bilderna. Saknar du något? Kontakta våra presskontakter!

Röster från Fibersverige

Vi samarbetar med kommuner och företag som delar vår vision om att alla ska ha tillgång till ett öppet och neutralt fibernät. Här har vi samlat videoreportage med mer information om våra samarbeten och hur vi når våra mål.